پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250837
بورس منفي شد/ تغيير مالکيت بيش از ۱۱.۵ ميليارد سهم در تالار شيشه‌اي
تاریخ انتشار : 1400/04/22 17:55:40
نمایش : 1189
شاخص کل بورس تهران امروز روند نوساني داشت اما در پايان با توجه به فشار فروش قرمز پوش شد و با افت ۴۱۴ واحدي در ارتفاع يک ميليون و ۳۰۳ هزار واحد ايستاد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بازار سهام امروز سه‌شنبه روند پرنوساني داشت به طوري که معاملات با گرايشي منفي آغاز شد و با افزايش عرضه‌ها، خريداران در همان نيم ساعت نخست عقب نشيني کردند.

شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار سرمايه در ساعت نخست معاملات با توجه به افزايش عرضه‌ها با روند کاهشي و افت ۱۸۸۵ واحدي در محدود يک ميليون و ۳۰۲ هزار واحد قرار گرفت، اما در ادامه با بهبود تقاضا از منفي به سمت مثبت حرکت کرد و حتي به رشد ۴۹۰۰ واحدي هم دست يافت. شاخص بورس در ادامه و در نيمه دوم بازار باز با افزايش عرضه‌ها مواجد شد و محدود يک ميليون و ۳۰۹ هزار واحد را از دست داد و در پايان قرمزپوش شد.

شاخص هم وزن هم امروز منفي بود اما شاخص فرابورس رشد را ثبت کرد؛ هر چند بورس امروز منفي بود اما اين افت حدود ۴۱۴ واحد است.

معامله گران در بازار سهام (بورس و فرابورس) بيش از يک ميليون و ۳۶۸ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغيير مالکيت بيش از ۱۱ ميليارد و ۷۹۵ ميليون سهم و اوراق مالي شد.

ارزش کل معاملات بازار سرمايه به بيش از ۲۵ هزار و ۱۶۳ ميليارد تومان رسيد. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۷۳۲۷ ميليارد تومان بود و حقيقي‌ها حدود ۴ ميليارد تومان پول از بازار خارج کردند.

 

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پايان معاملات روز جاري با ۴۱۴ واحد کاهش در ارتفاع يک ميليون و ۳۰۳ هزار و ۹۲۱ واحد قرار گرفت و شاخص هم وزن با افت ۳۱۶ واحدي به ۴۰۰ هزار و ۳۳۷ واحد رسيد.

معامله گران در بورس بيش از ۷ ميليارد و ۹۳۵ ميليون سهم و اوراق مالي را ۸۶۴ هزار نوبت و به ارزش ۶۷۳۵ ميليارد تومان را معامله کردند.

نمادهاي معدني و صنعتي گل گهر، توسعه معادن و فلزات، پتروشيمي نوري، معدني و صنعتي چادرملو و گروه مديريت سرمايه گذاري اميد با بيشترين اثر مثبت مانع افت بيشتر شاخص بورس شدند و نمادهاي ملي صنايع مس ايران و سرمايه گذاري تامين اجتماعي بيشترين اثر منفي ثبت کردند.

 

شاخص کل فرابورس ايرانبا ادامه روند صعودي خود رشد ۶۶ واحدي را ثبت کرد و به ۱۸ هزار و ۹۴۸ واحد رسيد.

معامله گران در فرابورس بيش از ۳ ميليارد و ۸۶۰ ميليون سهم و اوراق مالي را با انجام ۵۰۴ هزار معامله و به ارزش ۱۸هزار و ۴۲۸ ميليارد تومان را دادوستد کردند.

نمادهاي بانک دي، پتروشيمي مارون و سنگ آهن گهرزمين بيشترين اثر مثبت و نمادهاي پليمر آرياساسول، مديريت انرژي اميد تابان هور، پتروشيمي تندگويان و توليد نيروي برق دماوند بيشترين اثر منفي را بر شاخص فرابورس داشتند.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html